MS Windows
briani 27239
Opfølgning til "Ingen forbindelse til Inte~
Fra : Pico

Dato : 23-07-07 17:37

Som en opfølgning på tråden fra 17/7 vil jeg lige fortælle hvad jeg er nået
frem til.
Jeg har afprøvet alle de forslag som flere bidrog med. Pingning, nyt
netkort, afbrydelse af ipconfig, Firefox osv. Desværre uden held med noget
af det
Jeg prøvede så at reparere XP, det gik også fint, men den ville stadig ikke
hente noget fra nettet så jeg var ved at fortvivle. Der var næsten ikke
andet en at formatere harddisken og begynde forfra. Jeg havde dog et Image
liggende fra før barnebarnet fik Pc'en og det er som bekendt hurtigere end
at starte helt forfra. De fleste programmer var med Imaget, men ikke hans
spil der er det overordnede efter hans mening.
Jeg lagde så Imaget tilbage og alt virker efter hensigten Nu mangler jeg
bare at installere 3 Legospil så er den helt på dubberne igen.
Derefter er det første der bliver gjort at lave et Image.
Tak til alle dem der var behjælpelige.

--
MVH
Pico