MS Windows
briani 27239
Pricesliniens og hurtigstarts iconerne for~
Fra : Leon

Dato : 21-07-07 09:23

Hej Ng

Kan nogen hjælpe mig med dette problem ?

Jeg kan ikke længere se åbne internetsider i proceslinien i bunden af
skærmen ?

Mine hurtigstart iconer er også forsvundet, hvis jeg åbner et regneark og
minimerer det kan jeg ikke få fat i det igen.
Programmer er aktive, dette får jeg meddelelse om når jeg forsøger at
genstarte de allerede aktive programmer.

På forhånd tak
Leon

Fra : Lars E.P.

Dato : 21-07-07 12:33

Sat, 21 Jul 2007 10:22:53 +0200, skrev "Leon"
<Leon@vip.vip.cybercity.dk> :

> [...]
>Programmer er aktive, dette får jeg meddelelse om når jeg forsøger at
>genstarte de allerede aktive programmer.

(Jeg går ud fra at det er XP vi snakker om.)

Er proceslinien synlig?

Hvis ja, så prøv at trække opad den i den øverste kant af
proceslinjen - så kan det være de kommer frem. Kontroller evt at
proceslinien ikke er låst. (Højreklik på proceslinjen og fjern hak ved
Lås proceslinje)

Hvis nej, så prøv Kontrolpanel > Proceslinje og menuen Start.

Hilsen Lars

Fra : Leon

Dato : 22-07-07 08:07

Hej Lars