MS Windows
briani 27239
Styresystemet der blev væk
Fra : Henrik Grønberg

Dato : 20-06-07 18:29

Hej Gruppe.
Jeg er ny her, men jeg ser at der bliver givet en masse gode og brugbare
svar, derfor håber jeg nu på, at een fra gruppen kan hjælpe mig.
Jeg har en Acer bærbar Shapire5100. Harddisken gik i stykker og vi kunne
ikke komme i kontakt med den. Jeg har ikke taget den nødvendige og
anbefalede back-up af windows XP mediacenter og driverene, så nu kan jeg
ikke lægge et nyt styresystem på pc,en.
Mit spørgsmål er derfor: er der een i gruppen der vil låne mig en recovery
dvd til en Acer Shapire 5100, jeg leverer naturligvis tilbage, dækker evt.
omkostninger og kan også dokumentere at PCen er min købt fra ny i FONA og
jeg har naturligvis alle ID. nr.

Håber ikke det her virker for tåget.

På forhånd tak

Henrik Grønberg

Fra : Klaus H

Dato : 20-06-07 21:05

"Henrik Grønberg" <hhg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omkostninger og kan også dokumentere at PCen er min købt fra ny i FONA og

Kan du ikke bare bestille en original fra Acer?
Det gik da hurtigt og var billigt til min HP.

Klaus H

Fra : Finn 3200

Dato : 21-06-07 21:06

... hvorfor levere FONA ikke en recover med
da du købte ?
Typisk

Fra : Jack

Dato : 21-06-07 21:41

> [...]
> ikke komme i kontakt med den. Jeg har ikke taget den nødvendige og
> anbefalede back-up af windows XP mediacenter og driverene, så nu kan jeg

ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_5100/

Fra : Henrik Grønberg

Dato : 22-06-07 08:31

Hej Allesammen.
Tusinde mange tak for svarene, Vista blev løsningen.
MvH

Henrik

Fra : Anders Larsson

Dato : 22-06-07 10:50

Du kunne evnt. bestille et sæt gratis recovery DVD hos ACER

http://www.dvd-request.com/

Indtast din PC's serie nr, og Acer ved hvilket OS og sprog den er leveret
med - du skal bare indtaste din Adr.

Der går ca. 2-3 uger før de dukker op fra Tyskland.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : Jack

Dato : 22-06-07 11:36

"Anders Larsson" <NoSpamForSex001@botnak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.
> Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?

Det gør det en del nemmere at følge en samtale når man får det i
rækkefølge.. og det er oppefra og ned Tak for linket