MS Windows
briani 27239
Skifte fra en harddisk til en anden
Fra : Knud Rasmussen

Dato : 20-06-07 15:52

Jeg har en C: partition hvor Win XP tidligere var installeret, samt en anden
harddisk med en partition V: hvor Vista er installeret. Kan jeg flytte Vista
over på C: uden at geninstallere alting.

Fra : N/A

Dato : 20-06-07 17:41

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-06-07 17:41

Den 20-06-07 17.06 skrev John følgende:

> http://majorgeeks.com/HDClone_Free_Edition_d3809.html

Er du sikker på, at det kan flytte en Vista fra V: til C: - og at Vista
vil virke bagefter?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk historiens vingesus.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-06-07 17:49

Den 20-06-07 16.52 skrev Knud Rasmussen følgende:
> Jeg har en C: partition hvor Win XP tidligere var installeret, samt en anden
> harddisk med en partition V: hvor Vista er installeret. Kan jeg flytte Vista
> over på C: uden at geninstallere alting.

Jeg tvivler stærkt på, at det kan lade sig gøre, så styresystemet er
brugbart efterfølgende. Der ligger en masse interne henvisninger til
drevene i styresystemet, og de bliver ikke ændret af en flytning.

Det er både hurtigere og nemmere at installere forfra.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få dit tastatur til at lyde som en gammel skrivemaskine eller en