MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kingston USB DataTraveler II 256 Mb kontra~
Fra : paddy1026

Dato : 19-06-07 18:47

Jeg har et sådan 256 Mb DataTraveler II fra Kingston. Jeg syntes at
jeg har prøvet de drivere jeg har kunnet finde på nettet, dog uden at
jeg har kunnet få den til at fungere med MS Vista Home Premium, Dansk
udgave. Er der nogle som har haft eller har samme problem, ville det
være fint om der er nogle som er kommet frem til en brugbar løsning.
Jeg er godt nok af ældre dato, men derfor burde bl. a. Kingston være
på front med nye brugbare drivere til deres produkter, også så vi
gamle der ikke er ligeså hurtige i opfattelsen som vores ungdom er nu
om stunder. Håber at der findes en venlig sjæl der læser dette indlæg.
Og som evt. har et link til en brugbar driver for ovennævnte.

Mvh
paddy

Fra : Richard Thune

Dato : 19-06-07 19:00

"paddy1026" <paddy1026@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Du har da ikke brug for en driver, bare sæt den i og den virker.
Hvis dette ikke sker så prøv at beskrive hvad der sker/ikke sker.
RT

Fra : Docone

Dato : 20-06-07 20:03

Jeg har samme problem.

Når jeg sætter DT2 i USB stikket spørg Vista efter en driver.

Jeg har dog en eller to gange haft det til at virke men ved næste isætning -
ingen kontakt.

Vista kan godt genkende den.

Jesper

Fra : Thunder \(4920 Sølle~