sikkerhedsniv. på Ruko 500?
Fra : S. G. Nielsen

Dato : 06-07-01 20:54

Hej NG

Jeg har i dag ladet mig fortælle at en Ruko 500 lås er noget af det mest
nemme at bryde op. F. eks. med 2 søgerblade (tynde stålblade man bruger til
at måle med).
Grunden til jeg spørger er at jeg lige har købt en hængelås med 8 mm. bøjle
og betalt kr. 300.- for den hos en låsesmed. Er det en skrøne eller hvad? Og
hvis den virkelig er så nem at knække, hvordan gør man det så?
Jeg ved godt hvad SKAFOR er, og jeg har set at den er gul SKAFOR på Rukos
hjemmeside.

PS: Jeg er ikke tyv, bare teknisk interesseret i at gå en ellers
velrenommeret mærkevare lidt på klingen.

Hejsa

Søren