"glidende menu"
Fra : rasmus

Dato : 06-07-01 17:37

På min hjemmeside (rasmusa.dk)
Har jeg en menu hvor i venstre side. Mit problem er at når jeg
har en side der bliver længere en skærmen så skal man scrolle op
igen for, at vælge et andet link!!
Jeg vil gerne gøre så menu fulgte med ned, så man heletiden havde
den over til venstre!!

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : MEW_TWO

Dato : 06-07-01 20:04

Hei !

Hvis du trenger Gode menyer, finner du mange på denne linken.
Hvis man så tilpasser dem din side kan de bli ganske bra !!

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-07-01 20:21

Fri, 6 Jul 2001 16:37:14 +0000 (UTC), skrev rasmus
<webmaster@rasmusa.dk>:

>Har jeg en menu hvor i venstre side. Mit problem er at når jeg
>har en side der bliver længere en skærmen så skal man scrolle op
>igen for, at vælge et andet link!!

Prøv at kigge på http://www.dynamicdrive.com under menuer.

Vær dog opmærksom på. at det ikke er sikkert, at de virker i
Netscape 6 og Opera, men det er muligt, at det er kommet siden
jeg sidst så på siden.

med venlig hilsen
Knud
--