Fedora 7 som cd iso
Fra : Martin

Dato : 10-06-07 12:51

Findes Fedora 7 kun som DVD iso - min lidt gamle linuxbox har kun cd-drev
og kan derfor ikke læse en dvd.

Findes der ikke links til download af CD iso - som i alle de tidligere
versioner af Fedora?

Martin

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 10-06-07 21:05

Den Sun, 10 Jun 2007 13:50:35 +0200. skrev Martin:

> Findes Fedora 7 kun som DVD iso - min lidt gamle linuxbox har kun cd-drev
> og kan derfor ikke læse en dvd.
>
> Findes der ikke links til download af CD iso - som i alle de tidligere
> versioner af Fedora?

Live-cderne er i cd størrelse.

Hilsen
keld

Fra : Martin

Dato : 10-06-07 23:50

> Den Sun, 10 Jun 2007 13:50:35 +0200. skrev Keld

> Live-cderne er i cd størrelse.

Og hvad mangler der så i forhold til dvd´iso - der må jo mangle noget?

Martin

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 11-06-07 05:42

Martin wrote:
> Og hvad mangler der så i forhold til dvd´iso - der må jo mangle noget?

Resten kan du installere via nettet.

Fra og med Fedora 7 (som ikke hedder noget med "core" mere) har man
flettet Fedora Core og Fedora Extras sammen. Det bliver til noget på
ca. 9-10 Gbytes, som ikke kan downloades som CD eller DVD'ere.

Så både DVD'en og live-CD'erne indeholder en delmængde af
Fedora 7.

Mogens
--
Mogens Kjaer, mk@lemo.dk