MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Højt CPU forbrug
Fra : Erik K.

Dato : 09-06-07 13:03

Min næsten nye PC er begyndt at skabe sig helt tosset. - Jeg kører Vista
Premium.
CPU forbruget svinger mellem 50 og 100% og i takt med svingningerne går
blæseren op og ned. Den larmer en hel del.
Jeg har ingen virus. Netop testet.
Hvad kan der være galt??

Mvh
Erik

Fra : Desserten

Dato : 09-06-07 14:09

"Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CPU forbruget svinger mellem 50 og 100% og i takt med svingningerne går blæseren op og

Vi der bruger windows Xp har været plaget at samme problem....det skyldes at vi har
automatiske opdateringer stående til auto. Der sker så det at en svchost.exe står og suger
næsten 100% cpu kraft fordi den søger på nettet efter opdateringer.......måske vista lider
af samme sygdom ? Jeg slog update fra og det hjalp...

PS. Jeg kender ikke Vista så det er en skud fra hoften

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 09-06-07 17:04

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> skrev i en meddelelse

> [...]
> sygdom ? Jeg slog update fra og det hjalp...
>
> PS. Jeg kender ikke Vista så det er en skud fra hoften

Det er ikke alle XP'er der har været belæmret med megen CPU brug ved
update
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-06-07 14:17

On Sat, 9 Jun 2007 14:02:32 +0200, "Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk>
wrote:

>Hvad kan der være galt??

Jeg har slået sidepanelet fra for det sluger en del cpu når det
opdaterer. Hvis du slår det fra så husk at gå ind i indstiller og sig
det IKKE skal starte ved maskin-opstart.

(hvis du så kommer til at mangle en RSS læser findes der efter min
mening bedre alternativer, også gratis)