/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Sonofon - ny mobil til eksisterende kunder~
Fra : Lars


Dato : 30-05-07 18:26

Jeg har p.t. et mobilabonnement hos Sonofon, men overvejer at flytte
eller opsige for at få en ny og bedre telefon. Men nu kan jeg så se, at
de tilbyder eksisterende kunder at kunne købe en ny mobil på angiveligt
fordelagtige vilkår - og jeg vil jo egentlig helst blive for at slippe
for vrøvl ved overførsel af nummer osv.
Men jeg har så bare svært ved at se det særligt fordelagtige, idet man
jo for at få en billig mobil skal binde sig på præcis de samme vilkår
som nye kunder til præcis den samme pris. Eller er der noget, jeg har
overset?

Nogen Sonofon-kunder med erfaring udi ovennævnte?

pft
Lars

 
 
Christian F (30-05-2007)
Kommentar
Fra : Christian F


Dato : 30-05-07 20:50

Hej Lars
Du har ret - det er nøjagtigt samme vilkår, om man er ny eller gammel kunde.
Hvor ser du at Sonofon tilbyder eksisterende kunder at skifte til
fordelagtige vilkår ?

Siden abonnementerne efterhånden er gået hen og blevet gratis, er man nødt
til at lave et mindsteforbrug.
Fx 199 kr ved Limbo. Men du får taletid får alle pengene og det er kun i 6
mdr.

Fordele for eksisterende kunder: du nævner det selv - ingen evt. vrøvl og
bøvl med nummerflytninger, opsigelse osv.
Husk at du jo også ved de andre selskaber binder dig til et abb. med min.
forbrug og måske enda abb. afgift og højere minuttakst.

Mvh Christian

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:465db3a2$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg har p.t. et mobilabonnement hos Sonofon, men overvejer at flytte eller
> opsige for at få en ny og bedre telefon. Men nu kan jeg så se, at de
> tilbyder eksisterende kunder at kunne købe en ny mobil på angiveligt
> fordelagtige vilkår - og jeg vil jo egentlig helst blive for at slippe for
> vrøvl ved overførsel af nummer osv.
> Men jeg har så bare svært ved at se det særligt fordelagtige, idet man jo
> for at få en billig mobil skal binde sig på præcis de samme vilkår som nye
> kunder til præcis den samme pris. Eller er der noget, jeg har overset?
>
> Nogen Sonofon-kunder med erfaring udi ovennævnte?
>
> pft
> Lars



Bjarke Hansen (30-05-2007)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 30-05-07 20:52

"Lars" <jubija@yahoo.dk> wrote in message
news:465db3a2$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg har p.t. et mobilabonnement hos Sonofon, men overvejer at flytte eller
> opsige for at få en ny og bedre telefon. Men nu kan jeg så se, at de
> tilbyder eksisterende kunder at kunne købe en ny mobil på angiveligt
> fordelagtige vilkår - og jeg vil jo egentlig helst blive for at slippe for
> vrøvl ved overførsel af nummer osv.
> Men jeg har så bare svært ved at se det særligt fordelagtige, idet man jo
> for at få en billig mobil skal binde sig på præcis de samme vilkår som nye
> kunder til præcis den samme pris. Eller er der noget, jeg har overset?

Nej det er jo netop fordelagtige vilkår. At kunne udskifte til en ny mobil,
som eksisterende kunde.
straten på hele tilskuds løbet, er jo at kapre kunder... Nu kan man så sige
at forlængelses aftalen, er at fastholde kunden istedet for at løbe over hos
en anden udbyder og få en ny mobil. Det er vel godt for begge parter



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408937
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste