Opera/2
Fra : Peter Jespersen

Dato : 06-07-01 02:02

Hi there!
Er det lykkedes nogen at få opera/2 op at køre ???

Fra : Bent Nielsen

Dato : 06-07-01 15:12

JA

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-07-01 14:30

Bent Nielsen wrote:

> JA

Øv!
Hmmmmm!!!
Er begyndt at tro at jeg har et hardwareproblem....

Live long and prosper...

Fra : Steen Bondo

Dato : 10-07-01 07:10

Peter Jespersen wrote in a message to Bent Nielsen:

PJ> Er begyndt at tro at jeg har et hardwareproblem....

Har du fået <win32k.sys> til at virke..??

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-07-01 12:22

Steen Bondo wrote:

> [...]

Dette punkt kommer sig af at jeg har problemer med større
Java-programmer under Windåse (Har brug for Java2...desværre har jeg
glemt at få mine eCS preview skiver med så jeg må forlade mig på
downloadbare dimser indtil eCS GA kommer plumpende ind af
brevsprækken...men til mine egne små programmer
er der intet problem)

>Har du fÕet <win32k.sys> til at virke..??

Har foretaget en standard installation af odin32bin-20010705-debug
(Weekly build fra sidste torsdag). Har prøvet med og uden en installeret
win2K.sys..med samme resultat....(Foretrækker at bruge pe istedetfor den
nævnte ring0 alpha driver) Exception i kernel32.dll.

Ved så ikke om det er 20010705 der er problemet, da der henvises til
20010609 i Opera dokumentationen.

Ville lige prøve at installere Palm Desktop, hvilket fungerer udemærket
....selvom Piloten og Palm Desktop ikke kan finde hinanden (COM port
problem...må kunne løses)...Ellers er der kun skærmopdateringsproblemer
(Benytter WSEB, uden fixpacks)....Så Odin fungerer umiddelbart som Odin
skal

Live long and prosper...

Fra : Peter Jespersen

Dato : 12-07-01 20:24

Hentede en nyere Odin (En dag nyere end den jeg havde før).....og
Opera/2 kører som smurt nu (Eller så smurt som den kan på en 6x86MX-300).

Må sige at WarpZilla har fået mere end bare almindelig skarp konkurrence

Bliver nu pludselig lidt nysgerrig...er brugen af Odin noget som er
udbredt, allerede nu ???

Live long and prosper...

Fra : Bent Nielsen

Dato : 12-07-01 20:47

Peter Jespersen skrev:

> [...]
>
> Må sige at WarpZilla har fået mere end bare almindelig skarp konkurrence
>
> Bliver nu pludselig lidt nysgerrig...er brugen af Odin noget som er

På min maskine er der problemer med skalering af vinduer, så jeg synes
ikke den kan bruges til noget. SDD beta 40 og S3 virge GX2
det se ud som når NS fryse. men programmet køre.

BN

Fra : Allan

Dato : 12-07-01 23:35

On Thu, 12 Jul 2001 19:23:58, Peter Jespersen <flywheel@retel.dk> wrote:

> [...]
>
> Må sige at WarpZilla har fået mere end bare almindelig skarp konkurrence
>
> Bliver nu pludselig lidt nysgerrig...er brugen af Odin noget som er

Well, vi er vel alle nysgerrige !
Derudover har NS og Warpzilla altid været nogle uhyggeligt gumpetunge satanner,
hvorfor du stadig kan finde tilhængere af IBM's WebeXplorer.
Opera ser unægteligt ud til at kunne udfylde dette hul - jeg synes i hvert fald,
at betaen viser rigtigt gode takter.

Jeg kører i øvrigt bare på en eller anden 1-2 måneder gammel Odin, og den virkede
fint i første forsøg

Opera er da vist endda blevet gratis nu i den reklamefinancerede version, hvis jeg
har forstået det ret - det er da ikke så ringe endda

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Steen Bondo

Dato : 08-07-01 07:20

Bent Nielsen wrote in a message to All:

BN> JA

Altid rart når folk kan udtrykke sig kort, klart og præcist!

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/