MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista kontrolpanel fryser
Fra : Mort1s1

Dato : 01-06-07 18:33

Mit Vista kontrolpanel fryser, hver gang - nogle gode råd?

mort1s1

Fra : Mort1s1

Dato : 01-06-07 18:37

"Mort1s1" <mortensensvæk@udmail.dk> skrev i meddelelsen
> Mit Vista kontrolpanel fryser, hver gang - nogle gode råd?
>
> mort1s1

Beskeden er at OE ikke svarer

Mort1s1

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-06-07 19:05

"Mort1s1" <mortensensvæk@udmail.dk> skrev:
> Mit Vista kontrolpanel fryser, hver gang - nogle gode råd?

Jeg har samme problem, men kun i klassisk visning, og kun ca. 25% af de
gange jeg åbner kontrolpanel. Måske en begynderbug i Vista?.

Mvh.

Karsten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-06-07 00:14

On Fri, 1 Jun 2007 20:04:43 +0200, "Karsten Jensen"
<ljoshfkjdjpoibvkjdhg@invalid> wrote:

>Jeg har samme problem, men kun i klassisk visning, og kun ca. 25% af de
>gange jeg åbner kontrolpanel. Måske en begynderbug i Vista?.

Tja. Ingen problemer her i hverken klassisk eller almindelig.

--
Martin Johansen [6000]
http://martinlj.blogspot.com