Hvad er det for et par fugle?
Fra : Jens Johansen

Dato : 29-05-07 18:56

(postet i dk.fritid.hus-og-have, men da mange her ved noget om have/dyreliv
tillader jeg mig at spørge her også)

Et par nye fugle er dukket op i min have, en han og en hun formoder jeg...?
Fuglen som har ryggen til på billedet har svag rød/orange aftegninger på
brystet

http://www.sitecenter.dk/jensjohansen/hvad/view_alone.nhtml?profile=hvad&UID=10003

er det et par Tornirisk?

Billedet er desværre taget gennem en rude, hvorfor det ikke er super godt -
men håber en af jer kender fuglen
--
Vh. Jens

Fra : Jens Johansen

Dato : 29-05-07 18:58

> (postet i dk.fritid.hus-og-have)

sludder det var dk.fritid.ornitologi ... sorry

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-05-07 19:59

In news:465c68d4$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
Jens Johansen <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk>
typed:
> [...]
>
> er det et par Tornirisk?
>
> Billedet er desværre taget gennem en rude, hvorfor det ikke er
> super godt - men håber en af jer kender fuglen

Det ser ud til at du har ret. Efter billederne af et par Tornirisk i
min fuglebog at dømme, kan det ikke være andet.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jens Johansen

Dato : 29-05-07 21:41

> [...]

> Det ser ud til at du har ret. Efter billederne af et par Tornirisk i min
> fuglebog at dømme, kan det ikke være andet. Venlig hilsen Tove

Tak for svaret, jf. ornitologigruppen mener de også det er tårnirisk, så er
vi tre der tror på det svar

Jens