Møbelbeslag
Fra : Sanne

Dato : 28-05-07 19:25

Hejsa.

Jeg skal bruge nogle møbelbeslag til en gammel kommode ( med nøglehul ) og
et sengebord.
Men jeg vil rigtig gerne finde nogle der IKKE er i messing og lign.
Allerhelst skal de være i et eller andet materiale der minder om sølv...

Kan man få det monstro??

Evt. links tl steder der har sådanne modtages rigtig gerne....

På forhånd tak..
Sanne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-05-07 19:37

Sanne wrote:

> Men jeg vil rigtig gerne finde nogle der IKKE er i messing og lign.
> Allerhelst skal de være i et eller andet materiale der minder om
> sølv...

Kan du ikke bare finde de beslag, du kan lide dsignet på og så få dem
forsølvet eller sprøjtemalet med noget, der ligner?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Sanne

Dato : 28-05-07 19:42

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammeplease.invalid> skrev i meddelelsen
> Kan du ikke bare finde de beslag, du kan lide dsignet på og så få dem
> forsølvet eller sprøjtemalet med noget, der ligner?

> [...]

Hej Erik

Jow, det tænkte jeg også på.
Der er nogle fantasktisk flotte beslag på i forvejen.
Skal man bruge noget bestemt til det...evt. spraymaling eller??

Mvh
Sanne