Hjælp til at åbne router til server
Fra : FunnyBunny

Dato : 05-07-01 19:29

Hejsa...

Jeg skal til at stille en CounterStrike server op.
Jeg har endelig fundet ud af at stille en server op,, Men næste problem:

Min router er "lukket" som folk vist siger... Hvordan kan man så åbne den?

Håber nogen vil hjælpe..

Mvh

FB

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 05-07-01 23:33

"FunnyBunny" <FunnyBunny2000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg har endelig fundet ud af at stille en server op,, Men næste problem:
>
> Min router er "lukket" som folk vist siger... Hvordan kan man så åbne

Det er da nemt nok. Du siger bare: "Sesam Sesam luk dig op!", mens du
knipser 7 gange, og vupti så er den åben.

Nej, helt seriøst - hvordan skal folk kunne hjælpe dig når du ikke engang
fortæller hvilken router det er?

--
Jimmy Nielsen

Fra : Christian Erritsø

Dato : 05-07-01 23:40

"FunnyBunny" <FunnyBunny2000@hotmail.com> wrote in message
<snip>
> Min router er "lukket" som folk vist siger... Hvordan kan man så åbne
den?
<snip>

Der er sikkert mange der gerne vil hjælpe, men for at de skal kunne, så
bliver du nødt til at oplyse hvem der leverer din ADSL forbindelse og hvad
den hedder. Allerførst vil jeg dog anbefale dig at læse tilbage i denne
gruppe (eller tele.internet.adsl) da dit spørgsmål er besvaret før.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : FunnyBunny

Dato : 06-07-01 02:15

Hovsa.. Undskylder...

Det er NetExpress 2 fra TDC jeg har...
2mbit linje
Routeren hedder en SpeedStream.
Og modem er fra Siemens.. (Andet står der ikke)

Jeg kan ikke finde flere oplysninger om disse to apparater.

Håber det var nok,, ellers plz skriv igen

Mvh FB

Fra : Bo Simonsen

Dato : 06-07-01 18:38

In article <3b451ed0$0$581$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "FunnyBunny"
<FunnyBunny2000@hotmail.com> wrote:

> Det er NetExpress 2 fra TDC jeg har... 2mbit linje
> Routeren hedder en SpeedStream.
> Og modem er fra Siemens.. (Andet står der ikke)

Jeg har godt nok udeladt min router, men jeg har prøvet den, men jeg kan
da prøve at hjælpe dig.

Selvom den er lukket kan du sagtens åbne nogle porte.

Du skal ned i advanceret instillinger (eller noget i den retning), og der
er en option der hedder noget med at man selv kan definere porte.
Derefter portwarder du de porte ind du skal bruge mener det er 27015 udp,
eller noget i den stil.

/Bo