Hvilket armatur har vi hér?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-05-07 13:53

Vi har et armatur der drypper - kan nogen hjælpe mig med at finde ud af
mærke og model?:

http://kortlink.dk/3w7p
Hans

Fra : Hauge

Dato : 28-05-07 13:57

Hej
Hans Paulin (6310) wrote:
> Vi har et armatur der drypper - kan nogen hjælpe mig med at finde ud
> af mærke og model?:

Det ligner meget det amatur der var her i huset for nogle år siden, og det
var et Damixa, men kender ikke typenummeret, men nu er du i hvert fald lidt
længere.

Mvh hauge

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-05-07 13:59

Hauge skrev:

> Det ligner meget det amatur der var her i huset for nogle år siden,
> og det var et Damixa, men kender ikke typenummeret, men nu er du i
> hvert fald lidt længere.

Okay, tak

Måske kan jeg få trælastmanden til at kigge på min hjemmeside
Hans

Fra : Armand

Dato : 28-05-07 14:32

> Okay, tak
>
> Måske kan jeg få trælastmanden til at kigge på min hjemmeside

Det ér et almindeligt Damixa ét-grebs armatur!
Pakningssættene er komplette incl. unbrako-værktøj; men jeg løb engang ind i
et problem med at jeg havde fået den forkerte á to størrelser - Svjh drejede
det sig dog om pakningerne til svingtuden på et køkkenarmatur, hvilket ikke
berører dig!

--
Armand.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-05-07 15:00

Armand skrev:

> Det ér et almindeligt Damixa ét-grebs armatur!

Okay!

> Pakningssættene er komplette incl. unbrako-værktøj;

Fornemt!

> men jeg løb
> engang ind i et problem med at jeg havde fået den forkerte á to
> størrelser - Svjh drejede det sig dog om pakningerne til svingtuden
> på et køkkenarmatur, hvilket ikke berører dig!

Godtså!
Hans

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 28-05-07 13:56

DAMIXA 1greb silvan har pakning 13056 pris 17

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-05-07 14:09

Stig Rasmussen skrev:

> DAMIXA 1greb silvan har pakning 13056

Tak!

Vi har kun Stark hér desværre (tidligere Silvan) - mon det er samme
reservedelsnummer?

> pris 17

17 kr. ?
Hans

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 28-05-07 14:13

prisgruppe 17 mener jeg gav omkring 100,00kr silvan og stark har samme ejer,
det er et rep.sæt.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-05-07 14:15

Stig Rasmussen skrev:

> prisgruppe 17

Nå, okay

> mener jeg gav omkring 100,00kr silvan og stark har
> samme ejer, det er et rep.sæt.

Fint!

Tusind tak!
Hans

Fra : mcloud

Dato : 28-05-07 14:17

> Vi har et armatur der drypper - kan nogen hjælpe mig med at finde ud af
> [...]
Mener også klart at det er Damixa .....en ældre model .
Mener at det er en kugle og 2 fjedre og 2 gummipak.
der skal bruges

mvh
mcloud blikkenslager

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-05-07 14:59

mcloud skrev:

> Mener også klart at det er Damixa .....en ældre model .
> Mener at det er en kugle og 2 fjedre og 2 gummipak.
> der skal bruges

Dét er så noteret
Hans

Fra : Axel

Dato : 28-05-07 15:45

On Mon, 28 May 2007 14:52:51 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Vi har et armatur der drypper - kan nogen hjælpe mig med at finde ud af
>mærke og model?:
>
>http://kortlink.dk/3w7p

køb dog et nyt armatur det koster lidt over en hund
mvh
Axel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-05-07 15:53

Axel skrev:

> køb dog et nyt armatur det koster lidt over en hund

Måske et kinesisk fra jem&fix...

Been there...
Hans

Fra : Hauge

Dato : 28-05-07 15:55

Hans Paulin (6310) wrote:
> Måske et kinesisk fra jem&fix...

Men du kan få et Damixa termostat til omkring 250-300 kr. på tilbud.

Mvh Hauge

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-05-07 16:00

Hauge skrev:

> Men du kan få et Damixa termostat til omkring 250-300 kr. på tilbud.

Okay

Skulle dog give omkring en plov for et "Sekomix" til håndvasken...
Hans