Lys Suzuki FZ50
Fra : morten c j

Dato : 27-05-07 13:13

Hej

Jeg har en bekendt som køre fz´er men pæren i forlygten springer lidt
tit den holder ca 2 - 3 uger, knallerten er lovlig, der er batteri og
ensretter på knallerten jeg har dog lige skiftet til en anden ensretter
i går.
Kan det være for høj spænding, hvis ja hvordan kan de ske når nu den er
lovlig.

Hvad er evt årsagen til de springer ?

--
Morten C. Johnsen (PostNr: 6660)
Ved direkte e-mail, skift geden ud med .dk

Fra : Brian

Dato : 27-05-07 15:52

"morten c j" <mocj@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> går.
> Kan det være for høj spænding, hvis ja hvordan kan de ske når nu den er

Sidder der ikke også en spændingsregulator på sådan en fætter? Måske denne
er defekt. Mål evt. med et multimeter, dyret op på støttefoden og mål
spændingen mens der gives gas.