Argh!
Fra : Harald

Dato : 05-07-01 18:14

Hej

Efter et disk crash har jeg mistet følgende:
Borland Pascal With Objects 7.0
Turbo Professional (mener det var version 5.11 eller nyere)
B-Tree Filer

Jeg har B-Tree filer 5.41 på 3½" diske og jeg mener det er den nyeste, men
Borland Pascal og Turbo Professional har jeg kun på 5 1/4" diske og sådan en
dims har jeg ikke længere liggende. Jeg har haft Borland Pascal på 3½" diske
men er vist kommet til at smide dem væk (hvor gammel er man så?)

Så hvis nogen kunne fortælle mig hvor jeg kan finde ovenstående programmer
eller evt. gider maile dem til mig så vil jeg blive meget glad.

Jeg ved godt det er nogle gammle programmer og jeg bruger da også Delphi til
daglig men jeg har altså stadig nogle enkelte dos programmer ude at køre.

Mvh
HK

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 05-07-01 19:27