CSS i NN
Fra : Sinkbæk

Dato : 05-07-01 17:44

Kan man ikke bruge <link rel="stylesheet" href="styles/beta1.css"
type="text/css"> i NN?

Hvad kan man gøre for at få det til at virke? - Eller skal man skrive det
hele i hver enkelt fil?

-Mvh.
-Thomas Sinkbæk

Fra : Andreas Haugstrup - ~

Dato : 05-07-01 17:51

Sinkbæk skrev i meddelelsen
<3b44a740$0$594$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Kan man ikke bruge <link rel="stylesheet" href="styles/beta1.css"
>type="text/css"> i NN?

Hvis filen ellers findes så skulle det der virke fint.

Prøv at klippe hele din <head> del ind her...

Fra : Sinkbæk

Dato : 05-07-01 17:58

> Hvis filen ellers findes så skulle det der virke fint.
>
> Prøv at klippe hele din <head> del ind her...

Jeg har ikke andet end dette:

<head>
<link rel="stylesheet" href="styles/beta1.css" type="text/css">
</head>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-07-01 19:21

Thu, 5 Jul 2001 18:58:09 +0200, skrev "Sinkbæk" <ts@8888nvr.dk>:

><head>
><link rel="stylesheet" href="styles/beta1.css" type="text/css">
></head>

Burde ikke være noget problem, men Netscape kan godt have lidt
problemer med stien i forbindelse med stylesheets.

Så enten kan du bruge en absolut sti, men så vil det ikke virke
lokalt eller også må du prøve at ændre placeringen af
stylesheetet.

Hvor ligger mappen styles i forhold til den ønskede side?

Jeg har gjort det, at jeg har smidt stylesheetet ud i roden af
webstedet, så er der aldrig problemer i forbindelse med mappernes
placering, men kan bare refere op i hierakiet med ../.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Jørn Andersen

Dato : 06-07-01 01:35

On Thu, 5 Jul 2001 18:58:09 +0200, "Sinkbæk" <ts@8888nvr.dk> wrote:

>Jeg har ikke andet end dette:
>
><head>
><link rel="stylesheet" href="styles/beta1.css" type="text/css">
></head>

Ikke at jeg tror det betyder noget for din .css, men der skal altså
være en TITLE i HEAD :)

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-07-01 02:54

Fri, 06 Jul 2001 02:35:01 +0200, skrev Jørn Andersen
<jorn.a@email.dk>:

>Ikke at jeg tror det betyder noget for din .css, men der skal altså
>være en TITLE i HEAD :)

Nej (men der bør være det).

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Fra : Jørn Andersen

Dato : 06-07-01 03:17

On Fri, 06 Jul 2001 03:54:11 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Nej (men der bør være det).

"Every HTML document *must* have a TITLE element in the HEAD section."

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-07-01 07:45

Fri, 06 Jul 2001 04:16:39 +0200, skrev Jørn Andersen
<jorn.a@email.dk>:

>"Every HTML document *must* have a TITLE element in the HEAD section."

Must vil vidst normalt oversætte til bør, men det var sådan set ikke
det jeg mente og det pointerede jeg ikke tydeligt nok, det har ingen
betydning for det oprindelige spørgsmål.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Fra : Andreas Haugstrup - ~

Dato : 06-07-01 10:22

Knud Gert Ellentoft skrev i meddelelsen ...
>Must vil vidst normalt oversætte til bør, men det var sådan set ikke

To the rescue...

"Must" betyder "skal"

"Should" betyder "bør"