Zip
Fra : Charlotte

Dato : 25-05-07 13:36

Hejsa

Er kommet i besiddelse af en Piaggio zip. Da jeg hentede den kørte den fint,
men på vej hjem var jeg så uheldig at den møtrik der sidder nede ved
vario/kobling røg af. Efter at have samlet det og trillet hjem vil den ikke
rigtig trække, det går kun langsomt fremad. Har haft den oppe ved den lokale
og han kan heller ikke finde problemet, han gad ikke at rode mere i den da
det ikke lige er hans speciale med en tunet scooter. Her er hvad jeg har på:
cylle<------------> Top performances TPR
Tændrør <------>NGK 8`
udstødning<---->Nardo med power wap
Krumtap<-------> dobbler
Vario<------->Fra Malossi overang kit det nye
Remskiver<->Fra Malossi overang kit det nye
Kilerem <---->Fra Malossi overang kit det nye
kobling<---------> Dobbler med blå fjedre
membrand<-----> hebo
studs <----------> til 21`ere
Kaburator <-----> 21 dellorto
power lutfilter<->Axwin Helix i carbon 45`
benzin filter <----> et transparent
Indsugningsforstærker i krom
Men som sagt den siger nærmest bare baaah og triller fremad. Det meste i
motoren er nyt.