MS Windows
briani 27239
WindowsXP Pro SP2 DK: Kan ikke se netkort ~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-05-07 08:54

Har et meget underligt problem med nogle maskiner.

Netkortet virker fint når PC'en bare køre. Der kan WindowsUpdates osv osv.
Drivere til netkortet ligger i D:\Drivers\LAN og denne sti er sat ind i
såvel DevicePath i registry og OEMPnPDriversPath i SYSPREP.INF

Alligevel bliver driveren til netkoret ikke indlæst under SysPrep.
Kigger jeg i Enhedshåndtering mens SysPrep kører (Shift + F10 ->
compmgmt.msc) kan jeg se netkortet stå som Ethernet-controller i
Netkort-kategorien, men driveren bliver ikke indlæst.

Efter SysPrep, når XP er oppe og køre igen, virker netkortet perfekt som
før og står korrekt i Enhedshåndtering.

Nogen der har ved hvad der går galt?

/Robert