MS Windows
briani 27239
Explorer 7.0 og fane
Fra : S. M

Dato : 24-05-07 17:51

INår jeg åbner en ny fane i Explorer 7 kommer der en blank pages, kan
jeg ikke få den til at åbne en bestemt http:// adresse i stedet ?
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-05-07 20:14

Den 24-05-07 18.50 skrev S. M følgende:
> INår jeg åbner en ny fane i Explorer 7 kommer der en blank pages, kan
> jeg ikke få den til at åbne en bestemt http:// adresse i stedet ?

Du kan få åbnet startsiden:

Funktioner => Internetindstillinger => Generelle indstillinger => klik
på Indstillinger ud for Skift hvordan websider vises på faner => sæt
flueben ud for Åbn startsiden på nye faner ...

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sammenlign dagens pc med en pc i 1986, og gys over datidens priser.

Fra : S. M

Dato : 24-05-07 21:08

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>
>--
>Mvh. Kim Ludvigsen
>Sammenlign dagens pc med en pc i 1986, og gys over datidens priser.

Hwj Kim

Underligt, det virker ikke som det skal , jeg har flueben i "Åbn
startsiden på nye faner" men alligevel kommer der en tom side
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-05-07 21:30

Den 24-05-07 22.08 skrev S. M følgende:

> Underligt, det virker ikke som det skal , jeg har flueben i "Åbn
> startsiden på nye faner" men alligevel kommer der en tom side

Eftersom jeg går ud fra, at du har valgt en startside, tør jeg desværre
ikke sige, hvad der går galt. Du kan evt. prøve at genstarte IE, men det
burde ikke være nødvendigt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine højrekliksmenuer med Mmm Free.

Fra : P V Jørgensen

Dato : 24-05-07 22:10

Når den nye fane åbner, skal du sætte flueben ved "Vis ikke denne meddelelse
igen". Så virker det.

PV Jørgensen