Har måttet undvære.....
Fra : Chris

Dato : 05-07-01 07:32

Hej.

Jeg har sørgmodigt måttet undvære dk.fritid.lystfiskeri i et par dage, fordi
at TeleDanmark (Så er det bar' ring') ikke har oplyst deres kunder om at de
har udskiftet deres newsserver og givet den nye en ny adresse.
Det med tilfredse kunder er sgu ikke ligefrem TDC's speciale!

Jeg har ellers ferie hele ugen, og har hver dag været i Gudenåen og Lilleåen
efter fisk. Det er dog ikke blevet til noget nævneværdigt, men jeg skal nok
råbe højt, når jeg får min første ørred eller laks i å.

Fortsat god sommer!

Knæk & bræk fra
Chris.

Fra : Søren Sivsko

Dato : 05-07-01 15:57

Tirsdag d. 10/7-2001 tages test.news.tele.dk ud af drift.
Dette betyder at man istedet skal bruge news.tele.dk eller news.inet.tele.dk
til at tilgå news.

Venlig hilsen

TDC Internet kundeservice STKR/MDEG
Denne besked er sendt via:
Tele Danmark Internets driftsinformationssystem.
Ønsker du ikke at modtage disse informationer i fremtiden kan du
afmelde dig på: http://www.opasia.dk/kundeservice/kontakt/afmeld.shtml
Husk at afmelde dig med samme navn og email adresse, som du
tilmeldte dig med.

Subject: Har måttet undvære.....