Canon LBP-660 printer
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 04-07-01 22:55

Jeg har store problemer med min Canon LBP-660 printer. Den vil ikke "æde"
papiret og melder om "paper-jam" i et sekund for derefter at forsøge at
fremføre papir igen. Hvis jeg er heldig, lykkes det at udskrive efter 5-10
minutter med ovenstående scenarie.

Den laver en hvislende lyd som om der er en mekanisk fejl i den del, der
fremfører papiret.

Er der nogen, som har oplevet noget tilsvarende? Og kan det betale sig at
skifte tromle eller andre mekaniske dele? (Laserprintere idag er jo så
billige...)

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 05-07-01 09:30

Hej Kasper

Jeg kom til at besvare direkte, skal ikke ske igen,
men NG
Har selv et prob. der liger med min HP 820Cxi, jeg renser gummi hjullene i
papirfremføringen, så prob. løst.
Håber du kan bruge det råd.

Hilsen

Jønne

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 05-07-01 11:04

OK, tak. Det vil jeg prøve.

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 06-07-01 10:10

Den 05 jul 2001 skrev Kasper Damkjær følgende i

> Den 05 jul 2001 skrev Jørgen Storgaard følgende i

> OK, tak. Det vil jeg prøve.

Det virkede! Nu kører printeren igen uden problemer :)

Det knager og piver dog stadig fra det gamle apperat, men det er jo også en
4 år gammel maskine.

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net