MS Windows
briani 27239
Win XP Home sikkerhed
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-07 12:44

Dobbel klik på denne computer, højre klik på et drev f.eks C, vælg
egenskaber og her mangler jeg øverst et fane blad ved navn Sikkerhed.

Ved at det er i den proffessionelle og har hørt at den også burde være i
Home versionen.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-05-07 12:59

kimila wrote:
> Ved at det er i den proffessionelle og har hørt at den også burde
> være i Home versionen.

Det er jeg ikke sikker på at det er.

Jeg har det heller ikke på mine Home Maskiner.

Det nærmeste jeg komer er menupunktet "Deling og sikkerhed"

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Mads

Dato : 20-05-07 13:54

On Sun, 20 May 2007 13:44:12 +0200, "kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:

> [...]
>egenskaber og her mangler jeg øverst et fane blad ved navn Sikkerhed.
>
>Ved at det er i den proffessionelle og har hørt at den også burde være i

Der er ikke noget faneblad med Sikkerhed i XP Pro.

Men klikker du på fanebladet Deling, så får du noget
frem med sikkerhed.