PGO Big Max
Fra : Kim2000

Dato : 16-05-07 21:23

Har i dag købt en PGO BigMax, når jeg skal starte den skal den have en lille
smule gas, for den starter, er det bare sådan den skal være eller bør jeg
være bekymret? Den er spritny og i alt kørt 400 meter, som forhandleren
sagde han selv havde kørt for at tjekke om alt var som det skulle være.

mvh
Kim

Fra : Nighthawk

Dato : 17-05-07 10:35

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> [...]
> eller bør jeg være bekymret? Den er spritny og i alt kørt 400 meter,
> som forhandleren sagde han selv havde kørt for at tjekke om alt var

Helt normalt. Den skal have en lille smule under start. Både kærestens,
svogerens og min egen har skulle have lidt gas.

Selv vores bil skal have et lille tryk på speederen

Tillykke med BM'eren.

NH

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 29-06-07 21:24

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev:
>Har i dag købt en PGO BigMax, når jeg
> [...]
Har knallerten stået nogle dage,skal du starte uden at give gas
overhovdet ingen gas før motor er ved gå i gang.Ellers normalt
skal den have lidt gas ved start.
hilsen jj