Speedfight 1 starter
Fra : Henrik Madsen

Dato : 16-05-07 06:17

Min Speedfight 1 har fået et "problem"

Når jeg starter den på el-starteren starter den sådan set fint nok men
så længe starteren er slået til så piber den rimeligt højt.

Er der nogen der udfra denne simple beskrivelse kan give et hint til
hvad jeg kan gøre for at få den til at lyde "normalt" igen ?

Knallerten starter som sagt fint nok og det eneste der indikerer at
noget er galt er at starteren er begyndt at pibe.

Henrik Madsen

Fra : Hekto

Dato : 16-05-07 21:18

On Wed, 16 May 2007 07:16:42 +0200, Henrik Madsen wrote:

> [...]
>
> Knallerten starter som sagt fint nok og det eneste der indikerer at
> noget er galt er at starteren er begyndt at pibe.

Der sidder et bendixdrev med et lille glideleje i sideskjoldet og et på
blokken. Tag sideskjoldet af og giv dem en klat fedt - så gætter jeg på
det forsvinder

--
/Hekto