Sikringsgitre
Fra : Anders Vestergaard

Dato : 14-05-07 11:24

Hej

Jeg skal have etableret sikring vha. sikringsgitre.

Er der nogen der kender en god og billig leverandør af dette. Geografisk
placing er Midtjylland

Mvh.

Anders

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-05-07 13:55

Anders Vestergaard wrote :
> Jeg skal have etableret sikring vha. sikringsgitre.

> Er der nogen der kender en god og billig leverandør af dette. Geografisk
> placing er Midtjylland

Spørg din alarminstallatør, hvis ikke de selv laver det ka de fortælle
dig hvem der gør.

"Hot or Not" for fugle: http://fuglemarkedet.dk/galleriet/
"A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick
boxing." - Emo Philips

Fra : SFJ

Dato : 14-05-07 18:18

"Anders Vestergaard" <Anders@snooze.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal have etableret sikring vha. sikringsgitre.
>
> Er der nogen der kender en god og billig leverandør af dette. Geografisk
> placing er Midtjylland

Der er både ALUX, Kronborg og JSA i det område...

Hvis opgaven er værd at køre efter kan det da også være at jeg vil levere
dem til dig...

Mvh Søren

Fra : Anders Vestergaard

Dato : 14-05-07 19:40

"SFJ" <info@ide-sign.dk> skrev i en meddelelse

> Der er både ALUX, Kronborg og JSA i det område...

Kronborg kommer forbi på onsdag.

> Hvis opgaven er værd at køre efter kan det da også være at jeg vil levere
> dem til dig...
>
> Mvh Søren
Har du nogen erfaring i det?
Iflg. din hjemmeside er det vist mest solafskærmning og folieindpakning, og
det er vist ikke nok ;)

Det "lokale" vagtselskabs normale leverandør vil have 56.000,- excl. moms,
og det er f.... mange penge

Mvh

Anders

Fra : SFJ

Dato : 22-05-07 14:56

> Har du nogen erfaring i det?
> Iflg. din hjemmeside er det vist mest solafskærmning og folieindpakning,
> og det er vist ikke nok ;)

Hej,

Ja, en del erfaribng. Vi forhandler markiser fra ALUX, som har hhv. markiser
og sikringsgitre som deres 2 hovedprodukter. Derfor fungerer vi også som
servicepartnere for dem her på Fyn, så vi både monterer og servicerer
sikringsgitre - selv om det ikke fremgår af vores hjemmeside

Mvh Søren

Fra : MAndersen

Dato : 16-05-07 18:23

> [...]
>
> Jeg skal have etableret sikring vha. sikringsgitre.
>
> Er der nogen der kender en god og billig leverandør af dette. Geografisk

Alt afhængig af hvilken type virksomhed det er du skal sikre, kan du også
sommetider få lov til at lade den lokale smed lave gitter.

MAndersen