[VB6] ADO søge
Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 04-07-01 19:51

Hej NG

Jeg har nu leget en del med ADO. Før benyttede jeg DAO og må sige at være
rimelig tilfreds med ADO...

Jeg arbejder op i mod AS/400 databaser - ind imellem nogle vanvittige store
filer - derfor søger jeg en hurtig metode til at finde... f.eks. en faktura.
(vores statistik database ligger på ca. 10.000.000 records)..

Nogle gange støder jeg ind i at mit program [svarer ikke] det syntes jeg
ikke skete med DAO men det sker nu med ADO!! - nogen der har ideer?

Johnny

Fra : Moe

Dato : 04-07-01 20:50

Jeg kna måske forklare det med "svarer ikke", det er nok fordi du ikke har
flere ram ressurcer tilbage.
Det sker tit for mig, men efter jeg afslutter andre programmer, kører det
igen.

Mvh. Martin

Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 04-07-01 21:46