EL startproblem - CPI Popcorn 30.
Fra : cbsoft@image.dk

Dato : 03-05-07 11:15

Hej

Jeg oplever startproblemer med min CPI Popcorn 30 km/t fra 2005.
Maskinen vil ikke starte via elstarteren, uanset hvor længe man
forsøger.
Når jeg bruger kickstarter, så vil maskinen godt starte, men det tager
meget lang tid (mange kicks) og motoren tænder ikke rigtigt før man
har kicket mange gange.
Jeg drejer ikke på gashåndtaget under startforløbet.
Problemet opstår når maskinen ikke har kørt i 2 dage.
Hvad kan problemet være?

Fra : Allan Riise

Dato : 03-05-07 13:51

cbsoft@image.dk wrote:
> [...]
> har kicket mange gange.
> Jeg drejer ikke på gashåndtaget under startforløbet.
> Problemet opstår når maskinen ikke har kørt i 2 dage.

Dine gummislanger, især den til brændstofhanen der, så vidt jeg husker, er
vakuumstyret.?

--
Allan Riise

Fra : cbsoft@image.dk

Dato : 03-05-07 18:52

On 3 Maj, 14:50, "Allan Riise" <a...@pc.dk> wrote:

> Dine gummislanger, især den til brændstofhanen der, så vidt jeg husker, er
> vakuumstyret.?
>
> --
> Allan Riise

Hvad kan jeg konkret gøre?

Fra : Bertel Haarder

Dato : 03-05-07 21:10

Som Allan antyder - tjek dem for utætheder og skift dem hvis der er nogen.
Har lige haft det problem selv, og scooteren var særdeles ustabil, men da
jeg fik slangen mellem oliepumpen og benzinhanen skiftet var problemet væk.

Bertel

Hvad kan jeg konkret gøre?