fluenet vinduer
Fra : tp

Dato : 08-05-07 13:12

Har set at velux laver sådan nogle metalrulegardiner med fluenet.

Nu er det jo næppe verdens billigste sted at handle og desuden har jeg brug
for dem på et alm 120x120 vindue. Nogen der kender nogle links/forhandlere
at sådanne ting til alm vinduer?

Fra : Anders Majland

Dato : 08-05-07 18:08

> Nu er det jo næppe verdens billigste sted at handle og desuden har jeg
> brug for dem på et alm 120x120 vindue. Nogen der kender nogle
> links/forhandlere at sådanne ting til alm vinduer?

www.fluenet.dk er et sted at starte - jeg har også set reklamer fra et firma
i Hobro (i en lokalavis) men deres navn kan jeg ikke huske

/A

Fra : Anders Majland

Dato : 08-05-07 18:14

> www.fluenet.dk er et sted at starte - jeg har også set reklamer fra et
> firma i Hobro (i en lokalavis) men deres navn kan jeg ikke huske

Efter lidt søgning tror jeg næsten at det var
http://www.dp-international.dk/index-2.htm jeg havde set en reklame for.

Jeg har ikke selv erfaringen med nogen af dem endnu - men det kommer
formentligt i denne sæson ...

Fra : tp

Dato : 08-05-07 19:01

> [...]
> http://www.dp-international.dk/index-2.htm jeg havde set en reklame for.
>
> Jeg har ikke selv erfaringen med nogen af dem endnu - men det kommer

Super ! Lige den stil jeg søgte, og langt billigere end velux

Fra : Mr. D

Dato : 09-05-07 07:38

eller evt. www.insektnet.net

/D