opvasken bliver hvid
Fra : Morten

Dato : 05-05-07 20:43

Hvorfor er vores ting i opvaskemaskinen pludselig begyndt og få en hvid
belægning fra den ene dag til den anden ??

Morten

Fra : Leonard

Dato : 05-05-07 20:48

On Sat, 5 May 2007 21:42:47 +0200, Morten wrote:

> Hvorfor er vores ting i opvaskemaskinen pludselig begyndt og få en hvid
> belægning fra den ene dag til den anden ??

Er der salt og afspændingsmiddel i maskinen?
--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Morten

Dato : 05-05-07 20:51

ja det er der tjekket
Morten

Fra : Tina

Dato : 05-05-07 23:34

"Morten" <bladlus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor er vores ting i opvaskemaskinen pludselig begyndt og få en hvid
> belægning fra den ene dag til den anden ??
>
> Morten

Bruger I det samme slags filtersalt som tidligere?

Jeg oplevede noget tilsvarende engang, da jeg ved en fejltagelse fik købt
fint salt !
min maskine vil altså kun have groft salt !!
Hvorfor ved jeg ikke

Mvh
Tina

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 07-05-07 19:25

"Morten" <bladlus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor er vores ting i opvaskemaskinen pludselig begyndt og få en hvid
> belægning fra den ene dag til den anden ??
>
> Morten

Hej Morten.

Hvis det er fyldt helt på, kan det også være, at der bliver doseret for
meget afspændingsmiddel. Prøv at skrue et hak ned og se hvad der sker. Det
kan godt være du lige skal vaske to gange, før du kan se forskel.

Mvh
Mads