On Sun, 15 Jul 2001 12:47:13 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@sletdetteiname.com> wrote:
>"Andreas" <not@me.com> skrev i en meddelelse
>news:7fmlktgclm39phvho1n73dsbaqd32eqhuu@4ax.com...
>> Kan man alene ud fra det kedelige faktum(rød SYNC lampe) drage den
>> konklusion at der alligevel ikke er etableret ADSL på kundens nummer
>> på telefoncentralen eller, kan fejlen ligge nærmere kundens bopæl -
>
>Fejlen kan jo fx ligge i kundens kabler...
Det kan den da sagtens men, isåfald må det være muligt at gå i ens
respektive telebutik og få byttet det fejlbehæftede kabel med et nyt?
Jeg mener nemlig at snakken udsprang i en forespørgsel fra en
bredbåndskunde med en såkaldt gør-det-selv pakke.
--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
Masser af gratis scripts,applets,DHTML på
http://www.viewsource.dk