Swimmingpoolproblem
Fra : Thorkil Jensen

Dato : 03-05-07 09:39

Jeg har haft min pool i mindst 25 år og har nu fået et problem her ved
opstarten. - Det er en Saga Pool, hvor firmaet vist ikke er mere. -
Mit problem består i, at der er opstået en utæthed ved motorakslens
indgang til pumpehuset (hvor pumpehjulet og grovfilteret sidder).

Det er vel pakningen, der er gået i stykker. Så vidt jeg husker, er
den af en slags keramisk materiale. Jeg forudser store problemer med
at få fremskaffet sådan en dims.

Er der en venlig sjæl, der kan/vil lede mig lidt på vej?

God poolsæson til alle poolejere - og forresten da tillige til alle
andre, - især til dem, der kan/vil hjælpe.

Venlig hilsen
ThJ

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-07 11:38

Thorkil Jensen wrote:
> [...]
>
> God poolsæson til alle poolejere - og forresten da tillige til alle
> andre, - især til dem, der kan/vil hjælpe.

Jeg kender en som ved alt hvad der er værd at vide om pool. Du skal have fat
i www.nielsaltmuligmand.dk

--
Med venlig hilsen,

David

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 03-05-07 11:50

On Thu, 3 May 2007 12:37:32 +0200, "DrPepper"
<davidb(a)FJERNindutek.com> wrote:

>Jeg kender en som ved alt hvad der er værd at vide om pool. Du skal have fat
>i www.nielsaltmuligmand.dk

Tak til David, som er en venlig sjæl. - Jeg glemte måske lige at
bemærke, at jeg bor på Fyn, og ham Niels-altmuligmand kører jo kun på
Sjælland, såeh! - Men tak alligevel

ThJ