MS Windows
briani 27239
Fjerne All users. windows
Fra : Denis Nissen

Dato : 10-05-07 09:55

Hej
Efter geninstallering af XP har jeg fået to nye users, All Users,Windows
og en ekstra med mit navn+computernavn.
Jeg kan se dem i Stifinder.
Hvordan kan jeg fjerne dem?
mvh Denis

Fra : Optimus Prime

Dato : 11-05-07 11:27

Denis Nissen skrev:
> Efter geninstallering af XP har jeg fået to nye users, All Users,Windows
> [...]

Det er her windows gemmer de individuelle bruger-indstillinger... mappen
med dit usernavn er her dine indstillinger ligger, bl.a. din dokument
mappe, dit skrivebord osv.

All users er en systemmappe, der håndterer de indstillingere alle
brugere på maskinen skal have.

Hvis du skifter så du kan se skjulte filer og mapper, vil du opdage du
også har en default user... den mappe (også systemmappe) trækker windows
fra hvis du opretter en ny bruger... hans profil vil så være en
kombination af defalut user og det der kommer via all users...

Du kan ikke slette systemmapperne og hvis du slettet den mappe med dit
brugernavn sletter du alle dine data på din profil - så det er en dårlig
ide

Fra : Denis Nissen

Dato : 12-05-07 09:19

"Optimus Prime" <Prime@optimus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kan ikke slette systemmapperne og hvis du slettet den mappe med dit
> brugernavn sletter du alle dine data på din profil - så det er en dårlig

Tak for svaret, så må jeg jo leve med disse mapper

Denis nissen