OS-X - wow under LinuxBSD?
Fra : Leif Neland

Dato : 09-05-07 16:39

Jeg fik wow op at køre under Debian, men der kommer en del "fixme" i
loggen; Thumbnail'ene i taskerne og actionbar'en fungerer ikke, og wow dør
af og til.

Men jeg har også wow kørende på en intel-mac, og det gav mig den tanke, at
er OS-X ikke baseret på BSD? Burde man så ikke kunne have en emulator
(eller hvad wine nu er) fder kan afvikle intel-mac-wow under FreeBSD eller
linux?

Leif

Fra : Kent Friis

Dato : 09-05-07 16:42

Den Wed, 09 May 2007 15:39:18 GMT skrev Leif Neland:
> [...]
> er OS-X ikke baseret på BSD? Burde man så ikke kunne have en emulator
> (eller hvad wine nu er) fder kan afvikle intel-mac-wow under FreeBSD eller

Bortset fra alt det grafiske, skulle det ikke være det store problem...

Det grafiske er nok i størrelsesorden som Wine, bare med færre udviklere
der er interesseret i Mac-programmer.

Mvh
Kent