kan ikke slette 'db' eller 'locks' (subver~
Fra : desktop

Dato : 08-05-07 07:34

Jeg har lavet et svn repository og prøver nu at slette det manuelt. Men
når jeg fx forsøger at slette indholdet i 'locks' får jeg fejlen:

rm: cannot remove `.nfs0019413000006029': Device or resource busy

af en eller anden grund kan jeg ikke få lov til at slette denne skjulte
..nfs fil, hvilket medfører at jeg ikke kan slette dette repositorie. Er
der nogen som kender en løsning?

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 08-05-07 13:41

desktop wrote:
> [...]
>
> af en eller anden grund kan jeg ikke få lov til at slette denne skjulte
> .nfs fil, hvilket medfører at jeg ikke kan slette dette repositorie. Er

Kør en svn cleanup på den maskine som optager de filer, eller tjek
hvilke svn programmer der kører i baggrunden.

Fra : desktop

Dato : 08-05-07 14:28

Jesper Staun Hansen wrote:

> Kør en svn cleanup på den maskine som optager de filer, eller tjek
> hvilke svn programmer der kører i baggrunden.

filerne er slettet på den lokale maskine og 'svn cleanup' på
fjerncomputeren hvor repositories ikke kan slettes fra giver bare fejlen:

'is not a working copy directory'

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-05-07 17:23

desktop <fff@sss.com> writes:

> [...]
> skjulte .nfs fil, hvilket medfører at jeg ikke kan slette dette
> repositorie. Er der nogen som kender en løsning?

Skud fra hoften:

Maskinen er formentlig NFS-server, og der er en NFS-klient der har en
åben fil, som siden er slettet på serveren.
--
Thorbjørn Ravn Andersen