MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mediaplayer tvinger computer i knæ
Fra : Michael Schneiders

Dato : 05-05-07 11:09

Hej

Når jeg vil afspille en video fra enten cd eller internet, så går computeren
helt i knæ, den bruger 100% af computerens resurser, der kommer ingen fejl.
Jeg bruger Windows XP home.
Er der nogle der ved hvad der kan være galt.

Med Venlig Hilsen

Michael Schneiders

Fra : emj

Dato : 05-05-07 11:53

Michael Schneiders skrev:

> [...]
>Jeg bruger Windows XP home.
>Er der nogle der ved hvad der kan være galt.

Hvor mange resurser bruger din PC, når du lige har tændt den?

Hilsen emj
--
Hilsen Else-Marie

Fra : Michael Schneiders

Dato : 05-05-07 12:39

Den svinger mellem 0 og 8 %

Fra : emj

Dato : 05-05-07 14:09

Michael Schneiders skrev:

>Den svinger mellem 0 og 8 %

Så er der da ikke en masse andre ting, der stjæler din maskinkraft.

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Michael Schneiders

Dato : 05-05-07 17:16

Nej det er kun når jeg starter windows media player, at jeg får problemet.