MS Windows
briani 27239
Freeware midiprogram?
Fra : MRN

Dato : 03-05-07 21:08

Hejsa gruppe(r)

Jeg har et midikeyboard (kan ikke lige huske modellen, men det er vel også
ligemeget?).
Mit spørgsmål er om der findes nogle freeware programmer hvor man kan se et
keyboard på skærmen, og så se hvilke tangenter man trykker ned samtidigt med
at man kan høre dem i højttalerne?

Mvh
MRN

--

"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less
than half of you half as well as you deserve!"

Fra : MRN

Dato : 03-05-07 21:22

Ups, jeg glemte at sige at den er postet i både dk.edb.system.windows og
dk.kultur.musik.produktion

Fra : Heine Svendsen

Dato : 03-05-07 21:59

http://www.reaper.fm/download.php

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Mads

Dato : 03-05-07 22:09

On Thu, 3 May 2007 22:07:37 +0200, "MRN" <haha@hvadtrorduselv.dk>
wrote:

> [...]
>keyboard på skærmen, og så se hvilke tangenter man trykker ned samtidigt med

Midi Locator Free
http://www.midilocator.com/

Ikke verdens bedste, men det er gratis

mvh Mads