MS Windows
briani 27239
kopier DVD
Fra : Bjørn Larsen

Dato : 03-05-07 16:45

Kan man virkelig ikke kopiere en DVD i Vista uden at investere i et
brænderprogram.

/bjørn

Fra : Bjarne Chr

Dato : 03-05-07 18:32

"Bjørn Larsen" <bjoern_larsen@hotmail[REMOVE].com> skrev i en meddelelse
> Kan man virkelig ikke kopiere en DVD i Vista uden at investere i et
> brænderprogram.
>
> /bjørn

Hvis du mener fra en DVD til en anden DVD skive kræver det et
brænderprogram, men du kan godt kopiere en DVD til din harddisk uden et
brænderprogram.

Bc

Fra : Bjørn Larsen

Dato : 05-05-07 20:55

"Bjarne Chr" <bjach@SLETwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>>
> Hvis du mener fra en DVD til en anden DVD skive kræver det et
> brænderprogram, men du kan godt kopiere en DVD til din harddisk uden et

Ja, jeg vil lave en kopi af en DVD. Undrer mig over at en simpel ting ikke
er integreret i Vista. I øvrigt synes jeg Vista er en fi i en hornlygte!

/bjørn

Fra : Hans

Dato : 05-05-07 23:02

> [...]
> er integreret i Vista. I øvrigt synes jeg Vista er en fi i en hornlygte!

En fi?

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 04-05-07 00:08

"Bjørn Larsen" <bjoern_larsen@hotmail[REMOVE].com> skrev i en meddelelse
> Kan man virkelig ikke kopiere en DVD i Vista uden at investere i et
> brænderprogram.
>
> /bjørn

Det kommer jo lidt an på Vista-version
Home Premium har Movie Maker / DVD Maker
Det har Basic ikke.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 07-05-07 13:49

Det betyder ikke at den kan kopiere en DVD.