MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
automatisk muse-bevægelser
Fra : phc

Dato : 01-05-07 11:45

hejsa
hvor finder jeg et lille freeware prog der kan flytte muse-curseren
automatisk hvert 10-20 sekund og dermed holde en applikation aktiv ?

jeg kunne ikke finde en gruppe der passede bedre....

Mvh
Peter

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-05-07 13:22

"phc" <peterholm67@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> automatisk hvert 10-20 sekund og dermed holde en applikation aktiv ?
>
> jeg kunne ikke finde en gruppe der passede bedre....

Hvis du kan nøjes med simulerede tastetryk, men ellers opnå samme effekt, så

http://louhi.kempele.fi/~skyostil/etc/disable-screensaver.blog/

Der er en lille exe fil der klarer problemet.

Bjarne K.