MS Windows
briani 27239
Print Scrn problem
Fra : Steen

Dato : 30-04-07 21:23

Print Screen-knappen lader til kun at virke én gang. Altså første gang man
trykker på den, kan det godt "huske" hvad der blev gemt. Men trykker man
efterfølgende på knappen, så kan den kun huske det første skærmbillede. Hvad
mon der er galt? Den skulle jo gerne overskrive hver gang man trykker. Sådan
har det da virket førhen.

Jeg bruger WinXP Home DK SP2 og Logitech Ultra X Media keyboard.

MVH Steen

Fra : hcma

Dato : 01-05-07 14:31

"Steen" <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trykker. Sådan har det da virket førhen.
>
> Jeg bruger WinXP Home DK SP2 og Logitech Ultra X Media keyboard.

Knappen kan være defekt eller så meget andet.
har du et godt screen capture program ?
hvis ikke, skulle du tage at prøve dette:
http://www.faststone.org/FSCaptureDetail.htm

m v h
hcma

Fra : Steen

Dato : 02-05-07 01:56

hcma wrote:
> Knappen kan være defekt eller så meget andet.

Men den virker jo godt nok første gang?

Fra : hcma

Dato : 01-05-07 14:31

> [...]
> trykker. Sådan har det da virket førhen.
>
> Jeg bruger WinXP Home DK SP2 og Logitech Ultra X Media keyboard.

Glemte lige:
har du lavet en diskoprydning ?
HCMA/-

Fra : Steen

Dato : 02-05-07 01:56

hcma wrote:
> Glemte lige:
> har du lavet en diskoprydning ?

Nej, hvorfor?

Fra : L.E.P.

Dato : 02-05-07 06:21

Wed, 2 May 2007 02:56:26 +0200, skrev "Steen"
<steen.kolding@stofanet.dk> :

>Nej, hvorfor?

Fordi det godt kan skyldes at der er for lidt plads på harddisken.

Hilsen Lars

Fra : Steen

Dato : 03-05-07 05:28

L.E.P. wrote:
> Fordi det godt kan skyldes at der er for lidt plads på harddisken.

Der er 30 Gb fri. Det skulle vel være nok til et screendump...