Billig flaskegas
Fra : Erik

Dato : 24-04-07 14:55

Hejsa

Hvor køber jeg en 10L letvægts gasflaske incl. Gas (omkring københavn)? Det
billigste, som jeg har set den til er 700kr.

På forhånd tak
Erik

Fra : tp

Dato : 24-04-07 17:30

> Hvor køber jeg en 10L letvægts gasflaske incl. Gas (omkring københavn)?
> Det billigste, som jeg har set den til er 700kr.

jae, man kan ofte "opgradere" en 11l til 10l letvægts for ca 450kr. Hvis du
ikke boede derovre, kunne du have fået sådan en af mig :.)

Fra : Erik

Dato : 24-04-07 22:47

> jae, man kan ofte "opgradere" en 11l til 10l letvægts for ca 450kr. Hvis
> du ikke boede derovre, kunne du have fået sådan en af mig :.)

Det var sq pænt af dig Surt, at jeg bor så langt væk.......
/erik

Fra : tp

Dato : 25-04-07 08:33

> Det var sq pænt af dig Surt, at jeg bor så langt væk.......
> /erik

men bortset fra det. Man kan jo ikke få pant retur, så måske der var en i
den blå der nærmest gav den væk lige hvor du bor. En billig måde at få en
på.

Alternativt har jeg set der findes 11kgs aluflasker i samme design som de
gule. Mener de er lidt billigere...