MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ekstra store fonts?
Fra : ___P.Sir

Dato : 29-04-07 16:50

Hvordan gør man det? TIlsyneladende er der en begrænsning på 72 i font size,
men måske kan denne ændres i windows et eller andet sted (xp)?
Jeg har brug for nogle bogstaver som mindst skal være dobbelt så store.
preben

--
www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-04-07 17:07

___P.Sir explained on 29-04-2007 :
> Hvordan gør man det? TIlsyneladende er der en begrænsning på 72 i font size,
> men måske kan denne ændres i windows et eller andet sted (xp)?
> Jeg har brug for nogle bogstaver som mindst skal være dobbelt så store.

Hvis du selv skriver størrelsen kan den svjh gå helt op til 128.

"Hot or Not" for fugle: http://fuglemarkedet.dk/galleriet/
"A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick
boxing." - Emo Philips

Fra : Jack

Dato : 29-04-07 17:29

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> ___P.Sir explained on 29-04-2007 :
>
> Hvis du selv skriver størrelsen kan den svjh gå helt op til 128.

Tror ikke der er en øvre grænse, andet en papirstørelse. Skriv din ønskede
i feltet størelse og tryk enter