MS Windows
briani 27239
Slå lyd fra i Windows vha tastatur?
Fra : Main

Dato : 28-04-07 12:23

Hej

Findes der tastaturkombinationer for at slå lyd til/fra i windows? Det er
specifikt lyden for det, der hedder 'Rear Blue In' jeg er på udkig efter at
kunne slå fra/til på den måde.

Main

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 28-04-07 14:19

"Main" <doeFJERN@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> specifikt lyden for det, der hedder 'Rear Blue In' jeg er på udkig efter

Det kan du vist ikke umiddelbart, med mindre du bruger noget software.

Prøv at tjekke denne her: http://kortlink.dk/3tws
( Har ikke prøvet det, men det var lige en freeware, jeg kunne finde )
(( Iflg. brugerbedømmelsen virker det ikke på Vista ))

Et andet eksempel kunne være: http://kortlink.dk/3twr
( Men det er så kun shareware, ved ikke hvilke begrænsninger der er )