MS Windows
briani 27239
Vista advarsel?
Fra : Tatooo

Dato : 27-04-07 19:20

Hej

En der kan fortælle mig hvordan og hvor i Vista man slår advarsel
bekraftelse fra. når man vil lukke et program.

Er noget træt af det.

Ps: Hvis nu Jeg vil have Xp pro inst. og ikke vista, er der noget med at man
skal hente en fil. til HD,?

Det er en HP Pavilion Bærbar.
Mvh Ejder

Fra : LA

Dato : 27-04-07 21:14

"Tatooo" <no mail her@mail.dk> skrev i en meddelelse
[Klip]
> Ps: Hvis nu Jeg vil have Xp pro inst. og ikke vista, er der noget med at
> man skal hente en fil. til HD,?

Nej, ikke mig bekendt.

> Det er en HP Pavilion Bærbar.
> Mvh Ejder

Hvis du har en winXP cd, skal du boote op på den - og så vil jeg foreslå du
sletter patitionen. Efter formateringen kan du installerer winXP.
Jeg har lige gjort ovenstående med en acer travelmate 2490. Vær opmærksom på
at du har diverse drivere til din HP'er inden du formater. Hent dem evt. på
nettet og brænd dem på en cd'er så de er klar.
Mvh. Lars.

Fra : Jan Holm

Dato : 28-04-07 01:13

Tatooo wrote:
> En der kan fortælle mig hvordan og hvor i Vista man slår advarsel
> bekraftelse fra. når man vil lukke et program.
> Er noget træt af det.

Du er ikke alene http://www.youtube.com/watch?v=VKM1cAtAdtQ

Mvh
Jan Holm

Fra : Jens

Dato : 28-04-07 09:16

"Tatooo" <no mail her@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> En der kan fortælle mig hvordan og hvor i Vista man slår advarsel
> bekraftelse fra. når man vil lukke et program.
>
> Er noget træt af det.

UAC = User Account Control
Slip af med den:
Start>>Control Panel, skift til classic view>>Security Center>>Other
security settings, slå User Account Control fra.

Jeg giver Vista en chance lidt endnu...

Hilsen
Jens

Fra : Tatooo