Postfix logfil - slippe for statistik
Fra : News

Dato : 27-04-07 12:53

Min Postfix skriver altid dette efter den har modtaget eller sendt en email:

Apr 27 13:34:08 postfix/anvil: statistics: max connection rate 1/60s for
(smtp:1.2.3.4) at Apr 27 13:30:48
Apr 27 13:34:08 postfix/anvil: statistics: max connection count 1 for
(smtp:1.2.3.4) at Apr 27 13:30:48
Apr 27 13:34:08 postfix/anvil: statistics: max cache size 1 at Apr 27
13:30:48

Hvordan får jeg den til at holde op med det?

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 27-04-07 20:34

News <news1234@REMOVE.gmail.com> wrote:

> Min Postfix skriver altid dette efter den har modtaget eller sendt en email:
> Hvordan får jeg den til at holde op med det?

man anvil

--
Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"I'm your host, the proprietor." - Quark