Kundedatabase med eksport til MS Office
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-04-07 18:15

Hej NG

Søger et simpelt kundedatabasesystem, hvor data på en simpel måde kan
trækkes ud og bruges i MS Office.

Krav/ønsker til det:

Skal kunne importerer kundedata fra skabelon i Outlook mails
Skal kunne eksporterer data til Word og Excel 2003
Skal kunne udtrække kundelister på forskellige søgekriterier
Skal indeholde normale kundedata, tilbudspriser og beregninger i simpel
form.
Må gerne være mulig at videreudvikle på ( f.eks. MS Access baseret eller
lignende)
Ingen begrænsninger i databasestørrelser og andre "nødvendige"
opgraderingsfif.

Gode råd og imput modtages med kyshånd. Gerne et program som kan afprøves
før køb.

Prisniveau absolut max 5.000,- kr.

Mvh
Michael

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 24-04-07 20:21

Hej Michael

"Michael Rasmussen" <michaelrasmussenSLET_DETTE@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:KWqXh.36$Nw6.4@news.get2net.dk...
> [...]
> opgraderingsfif.
>

> Gode råd og imput modtages med kyshånd. Gerne et program som kan afprøves

Det lyder som om du har brug for et CRM system.

Mamut har forskellige løsninger, men f.eks Mamut CRM & Sales kan alt det du
efterspørger +
meget mere.

Send mig en mail for en gratis demoversion + yderligere oplysninger.

Kell Jørgensen
www.proff-solutions.dk - www.proff-hosting.dk