MS Windows
briani 27239
Windows XP Home edition
Fra : Klaus Maass

Dato : 25-04-07 16:59

Hej Ng !

Jeg prøver hermed at få hjælp af de mange som forhåbentlig har en god ide
til løsning af mit problem.

Min præinstalleret Windows XP home edition gør mig opmærksom på at der
ligger en opdatering klar til at blive installeret. Når jeg beder systemet
om at gå i gang med installeringen får jeg denne fejlmelding: Opdateringen
kunne ikke installeres Sikkerhedsopdatering til Flash Player (KB 923789)
dette selv om jeg har deaktiveret sikkerhedsprogrammet samt Windows egen
Firewall. Er der andet jeg kan gøre ?

Er spændt på at høre nærmere da jeg ikke havde dette problem med min
stationære computer som også kørte med de samme programmer.

Med venlig hilsen
Klaus

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-04-07 21:53

Klaus Maass skrev:

> Opdateringen kunne ikke installeres Sikkerhedsopdatering
> til Flash Player (KB 923789)

Prøv at hente opdateringen fra

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=93208E57-5F14-4FB2-BC0C-2C4F3C56274A&displaylang=da

og installer den manuelt!