Carpark - EU scooter
Fra : Jimmy_K

Dato : 23-04-07 19:05

Har lige modtaget "de gule kort" fra Carpark, sat fast på min scooter med
elastik. Jeg bor i et boligkompleks hvor der er parkering forbudt (for
biler....?) Scooteren blev derfor parkeret i indhakket helt op mod min
opgang, så biler der skal aflæsse, stadig kan komme forbi.
Men øhh... jeg troede da ikke de kunne give hverken bøder eller "gule kort"
til scootere !?!?!?
Sjovt nok står der på kortet at jeg har parkeret min bil på det pågældende
sted, så det virker lidt uprofessionelt.

Er der nogen af jer, der kender disse regler 100% eller har et link til
noget brugbar info ?

Mvh
Jimmy_K

Fra : Snuden

Dato : 23-04-07 19:15

"Jimmy_K" <jimmy_k76@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sted, så det virker lidt uprofessionelt.
>
> Er der nogen af jer, der kender disse regler 100% eller har et link til

Havde du husket at stille p-skiven? høhøhø....

Snuden

Fra : Jimmy_K

Dato : 24-04-07 13:21

"Snuden" <snudens@gmail.com> wrote in message

> Havde du husket at stille p-skiven? høhøhø....

Øhm neeej......den må være fløjet af....

Fra : Hekto

Dato : 24-04-07 11:48

It happens that Jimmy_K formulated :
> [...]
> sted, så det virker lidt uprofessionelt.
>
> Er der nogen af jer, der kender disse regler 100% eller har et link til

'Køres som en bil - parkeres som en cykel'

Så det er ikke noget at gå op i.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jimmy_K

Dato : 24-04-07 13:19

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message

> 'Køres som en bil - parkeres som en cykel'
>
> Så det er ikke noget at gå op i.

Ja det var også det jeg mente....
Tror nu jeg lader den stå der så ofte som muligt fremover.
Bliver spændende at se hvad de vil gøre ved det
Er der nogen af jer der kender et sted hvor jeg kan se regler for parkering,
sort på hvidt,
så jeg har noget at stikke i snotten på dem, hvis de prøver ?
Synes ikke jeg kan finde noget om netop dette problem via google.

Mvh
Jimmy_K

Fra : lars

Dato : 25-04-07 20:13

"Jimmy_K" <jimmy_k76@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> sted, så det virker lidt uprofessionelt.
>
> Er der nogen af jer, der kender disse regler 100% eller har et link til

Brug dk.videnskab.jura istedetfor de har check på tingene

Fra : Jimmy_K

Dato : 25-04-07 20:23

"lars" <levithannFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> Brug dk.videnskab.jura istedetfor de har check på tingene

Åhh ja selvfølgelig Det tænkte jeg ikke lige på.
Takker for tippet.

Mvh
Jimmy_K